Converse

Dom här conversen köpte jag när jag var i Uppsala med mamma i fredags, låga vita och hur sköna som helst! Kommer användas mycket i vår och sommar. Köpte också en jättefin vårjacka som jag kan visa i en outfit eller ett inlägg någon dag, och så köpte jag lite saker som jag behövde, en kofta, bh och leggings. Igår var jag på en plåtning i stockholm, huur kul som helst!! Direkt efter åkte jag på träningsläger som jag kom hem från klockan 6 ungefär och det har varit jätteroligt och mycket fotboll har jag spelat! Målade naglarna nyss, pluggat lite och sådär och ska gå och lägga mig snart. Men ni får alla ha det jättebra så skriver jag imorgon, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Julia S

Fina :)

2013-04-08 @ 22:06:11
URL: http://juliaonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback