fresh

Hejsan finaste ni!
Idag har jag varit med Emma hela dagen, vi har haft det sjukt kul. Först gick vi och köpte ben&jerry och satt i hängmattan och åt och sen har vi hoppat massa studsmatta. Hihi, första gången för i år! Ikväll ska jag göra det som är bilden, duscha, fixa naglarna, ha ansiktsmask, hårinpackning osv osv, och innan det ska jag städa rummet och äta middag. Sen tänkte jag tända massa ljus och kolla på film typ, myys! Igår var jag också med Emma, vi solade och sådär och gick ut och powerwalkade. Sen på kvällen va jag med några. Och nu är det ju äntligen vår, jätte skönt väder ute ju och snön har smält bort. Men nuu ska jag ner och äta, så himla hungrig haha! Ni får ha det jättebra så hörs vi senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Elaine

Oj vilken rosa doftgruva :)

2013-05-09 @ 20:02:38
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback