nagellack

Hej alla fina! Kom nyss hem från fotbollsträning, jätte kul och nu ska jag hoppa in i duschen. Nagellacken på bilden är nya och tänkte måla med det rosa sen, hoppas att resultatet blir bra! Har inte bloggat på ett litet tag som ni har sett, och under den tiden har jag pluggat väldigt mycket, det är så mycket prov och sånt nu innan sommarlovet. Har också varit ute när det är så varmt så har liksom inte haft tid att sätta mig framför datorn. I måndags var jag ledig från skolan, modellade på en modevisning i stockholm, sjukt kul var det! Har också hunnit med att köpa skolavslutningskläder, men klänningen ska jag lämna tillbaka då den va lite stor.. men jag kan visa bilder här senare. Såå ja, det är lite av det jag har gjort senaste tiden. Ni får ha en jättebra kväll så skriver jag imorgon, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback