sleepover

Hej finisar ♥
Tidigare idag var jag med Emma, sen åkte jag iväg på fotbollsträning, jätte kul! När jag kom hem duschade jag och så, sen kom Emma hit och ska sova här. Vi har just kollat klart på en film och ätit grönsaker och dipp hihi. Nej men vi har det jätte mysigt. Imorgon ska vi väl hitta på något kul på dagen, och sen ska jag åka till stan med mamma. Asså vet att uppdateringen har sugit dom senaste dagarna men jag har verkligen haft noll inspiration, men den kommer väl tillbaka snart haha. Om ni har några tips på vad ni ill läsa om så får ni väldigt gärna skriva dom i en komentar! Iallafall, ska packa imorgon också, för på lördag ska jag på träningsläger med fotbollslaget, är så taggad och det kommer bli asroligt! Men ni får ha det jättebra så lovar jag att skriva imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback