min helg ♡

Hallå alla fina ♥
Eftersom att jag inte har bloggat i helgen så kan jag skriva lite vad jag har gjort! I fredags efter skolan åkte jag och Tilda till ica och köpte jordgubbar, nutella, godis och sånt och sen åkte vi hem till henne. På kvällen åt vi det och kolla på gladiatorerna, badade jacuzzi och hade det sjukt mysigt. Igår bakade vi, tog massa bilder som ni kan se med one pieces på hihi och idag har jag varit på match, det blev 1-1. Sjukt bra alla spelade och det var jätteroligt! Nu ska jag ducha, städa och sånt, och ikväll får vi se vad som händer. Denhär veckan har vi tema-vecka så vi kommer inte ha vanliga lektioner, och på onsdag har vi studiedag + utvecklingssamtal. Hihi men ha det bäst så hörs vi sen, ska verkligen bättra min uppdatering. PUSS

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jordgubbar och Nutella låter jätte gott! (:

2013-03-25 @ 15:21:26
URL: http://wilmalotta.blogg.se
Postat av: Nora

Mums nutella!!!

2013-03-28 @ 09:06:52
URL: http://mitnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback