VS

 
Dom här fick jag av mammas kompis, köpta i London och dom lukar jättejätte gott! Jag åker ju till Grekland med Tilda på lördag och då ska jag köpa body mists från Victorias secret på arlanda. Ååh herfregud vad jag längtar!
 
Nu har det ju typ gått mer än halva sommarlovet tror jag.. gud vad tiden går fort! Vill aldrig att skolan ska börja haha! Jag har ju ny design som ni ser, den andra va så gammal och ful så kände för att byta. I alla fall, dom senaste dagarna har jag typ varit med Emma, vi har haft jätte kul och fotat massa, läger upp bilder här sen! Sen har jag tränat också. Nu har jag nyss duschat och ska städa lite, sen äta middag och packa, efter Grekland ska jag va på Yxlan i 2 veckor, haha kommer bli as bruuuun! Tänkte gå ut och fota lite fina bilder också idag, det var länge sen! Skriver mer om en stund, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback