Inspiration

Tyckte dom här bilderna passade ganska bra nu när det är så varmt ute och det är sommarlov om 37 dagar.. Haha! Så sjukt inspireramde, kan sitta och kolla på sånna här bilder hur länge som helst och jag vill bara ha sommar nuu. Och alltså förlåt för uppdateringen. Den suuger jag vet men asså har verkligen inte vetat vad jag ska blogga om och jag vet att jag skrev att inspirationen börja komma tillbaka och att jag skulle blogga bra osv. haha men vet inte vad som hände med det! Under den senaste veckan då jag inte har bloggat så har jag iallafall inte gjort sådär jätte mycket, träffat kompisar och igår var jag på en modellcasting för en visning som är om några veckor, håller tummarna! Och om 2 dagar, på onsdag, är det one direction konsert. Alltså det kommer bli helt sjukt! Jag och Emma ska gå tillsammans, så vi åker tåg in efter skolan, längtar sååå mycket! Det kommer också komma upp den ny header snart så håll utkik! Men nu börjar dethär inlägget bli väldigt långt, så vi hörs mer imorgon. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback