shopping

Hejsan finaste!
Igår efter skolan åkte jag, Filippa och Elin till stan så vi gick i affärer, fikade och åt middag. Köpte lite grejer som jag behövde, ett par Dr Denim jeans från holmlunds, clinique puder (verkligen huur bra som helst) för mitt andra har börjat ta slut från Åhlens, och så köpte jag solglasögon från Gina. Åkte till stan idag med Emma igen haha, bytte jeansen till en annan storlek och färg, och så köpte jag de fina shortsen från h&m. Hur sköna som helst! Vi köpte frozen yoghurt, såå himlans gott! Hihi iallafall, duschade nyss och nu ska jag städa lite och äta middag. Sen ska jag träffa några kompisar, men ni får ha en jättebra kväll så hörs vi sen! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback