GREKLAND

Var ju i Grekland med världensbästavän för 2 veckor sen, åååh vad jag längtar tillbaka! Här har ni lite bilder därifrån , så sjukt fint var det och gud vad kul vi hade. Badade och solade varenda dag, åt sjukt god mat, shoppade, åt maaassssa glass, åkte runt i Santorini och tittade på utsikten från berg, så himla fint, och en kväll åkte vi till oia och kollade på solnedgången som Santorini är känt för och ni ser på bilden hur fint det var. ÅH, ta mig tillbaka!! Dagen efter jag kom hem från Grekland åkte jag med min familj till Yxlan och har varit där i 2 veckor nu, kom hem idag. Sjukt skönt att äntligen vara hemma, för borta bra men hemma bäst! Hihi, men det har varit jättemysigt på Yxlan, fick sällskap av Tildis som kom dit och sen kom Emma också. Vi har badat massor, solat, fiskat, åkt på en ring efter båt typ varje dag, haha tröttnar aldrig! Men nu är det ju nästan bara 1 vecka kvar av sommarlovet så ska passa på att njuta det sista!
 
Som jag skrev förut så kom jag hem idag, så nu ska jag STÄDA, haha sen duscha, fixa naglarna och massa sånt bara! Har fotat allt jag köpte i Grekland och lite andra saker jag ska visa , så lägger upp allt här snart. Min fotboll har börjat igen, så i helgen har jag matcher och det ska bli as kul. Blev ett långt inlägg hehe, men skriver lite senare. PUSS FINISAR

Kommentarer
Postat av: Elaine

Fyfan vad härligt det där såg ut! :o

2013-08-20 @ 15:38:44
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback