ett litet collage

Här är några bilder från veckan och igår när jag var hemma hos Elin på middag, jätte roligt var det! Och så måste jag verkligen säga förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela veckan, men som jag har skrivit några gånger (haha) så har jag inte vetat vad jag ska blogga om. Men har massa inspiration nu på riktigt, så nu kommer jag blogga som jag gjorde förut! Idag är det ju söndag, och jag städar och fixar massa saker typ. Ska göra läxor också, och så kanske jag skulle träffa filippa och kolla på match, så får se hur det blir med det. Ikväll ska jag bara vara hemma och måla naglarna, dusha osv. ta-hand-om-mig-själv kväll typ hihi. Har fått se några bilder från plåtningen jag var på, kanske kan lägga upp dom här sen! Men nu får ni ha det jättebra så skriver jag mer om en stund! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har jätte fint hår, verkligen! Gör du något speciellt med det?:)

2013-04-20 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback